NIEKOSMETYCZNI ULUBIEŃCY 2014 ROKU



 
Witajcie Piękne

Dzisiaj
chciałabym przedstawić Wam moich niekosmetycznych ulubieńców minionego 2014
roku.





Aplikacje na telefon

*Instagram – nigdy nie sądziłam, ze się
tak wciągnę. Kiedyś gdyby ktoś mi powiedział że gdy coś zobaczę ciekawego lub
kupię to nie będę mogła się doczekać żeby zrobić zdjęcie i opublikować na
insta. Instagram to kopalnia fajnych pomysłów, rzeczy oraz reklamy różnych
przedmiotów czy ubrań. Jak jest promocja albo nowość w Biedronce to łatwo się o
tym dowiaduję, można podzielić się opiniami no i ładnymi zdjęciami.


*Promocje w telefonie – aplikacja która
zawiera promocyjne gazetki większości sklepów. Nie trzeba przekopywać sterty
ulotek, papierzysk wystarczy kilka kliknięć żeby wiedzieć że w Biedronce w
nowej gazetce będzie to i to. Można ustawić aby nowe gazetki z waszych
ulubionych sklepów wyświetliły się Wam w górnym pasku telefonu.



Kanały na Youtube

*Nissiax83
– niezaprzeczalnie Agnieszka jest moją ulubienicą, której każdy filmik (nawet o
luźnej tematyce) jest dopracowany i zawiera wszystkie potrzebne informacje.
Agnieszka wydaje się konkretną, twardo stąpającą a jednocześnie ciepłą osobą, z
którą chciałoby się zaprzyjaźnić.


*Kornela
– jest niesamowicie naturalną osobą z przepięknymi włosami i zamiłowaniem do
kolorowych szminek. Lubię jej klasyczny styl ubierania się oraz sposób w jaki
mówi, nie ściemnia i jest mega pozytywna.


*Light by Coco – kanał (oraz blog) odkryty
dzięki Agnieszce (Nissiax83). Coco to holenderka mieszkająca w Stanach.
Opowiada o minimalizmie, podpowiada jak nauczyć się minimalizmu, jak ułatwiać
sobie życie oraz udowadnia że szafa w pigułce (capsule wardrobe) jest
absolutnie możliwa. Kiedy obejrzałam filmik, gdzie Coco pokazuje szafę oraz jej
ubrania byłam bardzo zaskoczona. Polecam bardzo!


Blogi

*One little smile – blog Pauli jest dla
mnie niedoścignionym wzorem i jako blog ale jako oprawa graficzna no i
oczywiście zawsze piękne zdjęcia Pauli. Co jest takiego w jej blogu że go tak
lubię? Oprócz tego co napisałam wyżej dodam że co miesiąc obowiązkowo ustawiam
na komputerze tapetę autorstwa Pauli, dzięki niej zaczęłam bardziej bawić się w
programach graficznych, robię lepsze zdjęcia (nie mówię że są super, ale
patrząc na stare zdjęcia które kiedyś robiłam, to zrobiłam mega postęp). Nie
boję się kombinować z czcionkami, strzałkami które Paula udostępnia.
Rewelacyjny blog


*Niebałaganka – blog Ani to głównie ale
nie tylko porady dotyczące sprzątania, organizacji i projektów DIY (do it
yourself czyli zrób to sama). Świetne rady których większość (o sprzątaniu)
wprowadziłam do życia. Jakiś czas temu Ania zrobiłam wyzwanie na projekt DIY,
inspirując się wcześniejszym projektem Ani ja zrobiłam organizer na kolczyki
który używam codziennie. Może nie wygląda on jak z jakiejś gazety o wnętrzach
ale mi się podoba i jest bardzo praktyczny. Podsumowanie akcji i mój organizer możecie zobaczyć TUTAJ


Różne

*Photoscape – program graficzny który spełnia moim
skromnym wymaganiom, jest bezpłatny oraz bardzo prosty w obsłudze. Nic dodać
nic ująć


*Orzeszek Timer – to bardzo prosty timer
o wdzięcznej nazwie. Poznałam go dzięki Pauli z bloga One Little smile.
Ustawiam czas w małym okienku, na dolnym pasku zadań w komputerze widać postęp
a po upływie czasu jest sygnał dźwiękowy oraz ikonka na dole miga także nie
przeoczymy wyznaczonego czasu


Kto/co jest
waszym ulubieńcem 2014 roku?


xoxo Marta
Copyright © 2014 PrincesaMartita , Blogger