Nowości w mojej kosmetyczce :)



 

 
Cześć Piękne ♥


Kolejny miesiąc za nami, w kalendarzu wiosna, za oknem no cóż...
zima a już jutro Wielkanoc. Sałatki zrobione, ciasto chłodzi się w lodówce więc
czas w końcu coś napisać :)


Nowości w mojej kosmetyczce - kosmetyki
pielęgnacyjne





*Garnier mineral antyperspirant
action control 48h
- to, że ma
mi zapewnić 48 godzin ochrony to oczywiście bzdura. Używam go od około
tygodnia, myślałam, że będzie bardziej chronił. Plusem jest bardzo ładny
zapach.


*Garnier płyn micelarny 3w1 skóra
normalna i mieszana
-
dotychczas używałam wersji do cery wrażliwej z różową nakrętką. Chciałam po
prostu wypróbować nową wersję. Póki co jest w porządku


*Ziaja ulga dla skóry wrażliwej
kremowy żel myjący do twarzy i ciała
- jeszcze nie używałam


*BeBeauty multiodżywczy
krem regenerujący do skóry suchej i bardzo suchej
- nawilża skórę i ma
bardzo ładny zapach, na razie jest ok


*Ziaja krem pod oczy kozie mleko - kremy pod oczy zużywam bardzo
szybko, do teraz używałam również kremu z Ziaji witaminowy


Nowości w mojej kosmetyczce - kosmetyki
kolorowe



 


 

 
 *Lovely matte eyeliner brązowy - używam przy codziennym
makijażu, jest delikatniejszy niż czarny i rzęsy są bardziej widoczne. Mógłby
być bardziej trwały

 

*Wibo diamond iluminator - zakochałam się w nim od
pierwszego użycia. Kupiłam go po obejrzeniu filmiku Ewy Red Lipstick Monster
gdzie polecała zamienniki rozświetlacza the Balm Mary Lou-manizer. Na pewno
napiszę o nim coś więcej.


*Diamond cosmetics Semilac lakier
hybrydowy 033 pink doll

- kolejny lakier do Semilac'owej rodzinki. Tym razem wybrałam
koralowo-łososiowy neon. Idealny kolor na wiosnę :)




Co Wy ciekawego kupiłyście ostatnio?





xoxo Marta

Copyright © 2014 PrincesaMartita , Blogger