MAKEUP REVOLUTION ULTRA BRONZE



 

 
Witajcie Piękne


Chciałabym przedstawić Wam kolejny z moich ulubionych kosmetyków
kolorowych.


Makeup Revolution Ultra Bronze

Pojemność: 15g

Cena: 15 zł

Dostępność: drogerie internetowe. Ja kupiłam TUTAJ





Dlaczego go kupiłam?
Zachęcona pozytywną opinią Korneli TUTAJ
(mowa o nim od ok. 5 minuty) postanowiłam go zamówić i wypróbować.


Obietnica producenta

,,Makeup Revolution Ultra Bronze
to puder brązujący przeznaczony do każdego typu cery. Kosmetyk nadaje efekt
idealnie opalonej skóry. Zapewnia doskonałe wykończenie makijażu. Bronzer
modeluje i podkreśla naturalne rysy twarzy. Jest produktem długotrwałym,
utrzymującym się na skórze nawet cały dzień.’’
(wizaz.pl)


Czy obietnica została spełniona?

Zdecydowanie tak. Jestem osobą o bardzo jasnej karnacji i ten
bronzer sprawdza się u mnie naprawdę wyśmienicie. Ma odpowiedni kolor (nie
ceglasty) i łatwo go rozprowadzić i rozetrzeć pędzlem. Zależy ile produktu
nabierzemy na pędzel możemy uzyskać różny efekt. Delikatny – zaznaczenie kości
policzkowych lub mocny – typowe konturowanie. Oczywiście należy pamiętać że z
bronzerem (tym i większością pozostałych) możemy zrobić nieatrakcyjne brązowe
plamy na policzkach, ale to kwestia wprawy. Wystarczy nabrać go mało i lepiej
nałożyć 3 cieniutkie warstwy bronzera które po każdej warstwie dobrze
rozetrzemy niż jedną grubą, jak już wcześniej wspomniałam, plamę.  Dużo lepiej mi się nim pracuje niż z moim
dotychczasowym królem bronzerów W7 Honolulu. Produkt jest zapakowany w proste
opakowanie na ,,zatrzask”.

 Mam bardzo jasną karnację, jestem typowym tzw. bladziochem i gwarantuję Wam że kolor wygląda bardzo dobrze



 

 
Podsumowując:

+kolor (nie ceglasty, bardziej w chłodnym odcieniu co bardzo trudno uchwycić na zdjęciach)

+jest matowy (dzięki czemu nie będziemy świeciły się jak brokatowa bombka choinkowa)

+pigmentacja

+łatwy we współpracy z pędzlami

+wydajny 15g to naprawdę dużo przy czym do makijażu zużywamy go
bardzo mało

+cena adekwatna do jakości oraz rozmiaru opakowania. Jest całkiem
spore (co może nie każdemu pasować)


*Minusem może być dostępność, ponieważ można go głównie dostać w
drogeriach internetowych. Co więcej, w drogerii (Urodomania) nie mieli go w
magazynie i musiałam czekać aż będzie dostępny, a w innych drogeriach był na
stanie.

*Minusem dla niektórych może być duże opakowanie.


Według mnie minusów nie ma :)


Używałyście bronzer Makeup
Revolution Ultra Bronze? A którykolwiek z produkt z tej firmy? Jakie bronzery
polecacie?


xoxo Marta


Copyright © 2014 PrincesaMartita , Blogger