ORIGINAL SOURCE ŻEL OD PRYSZNIC O ZAPACHU LIMONEK



 
Witajcie Piękne ♥



Dzisiaj chcę Wam przedstawić moją opinię o sławnych żelach pod
prysznic Original Source.

Wybór zapachów jest ogromny, co rusz w Rossmannie są na nie
promocje.


Kiedyś używałam żelu o zapachu maliny i waniliowego mleka (?).
Nawet nie pamiętam jak się sprawdzał, czyli pewnie przeciętnie…


Original Source lime shower czyli żel pod prysznic o zapachu
limonek


Pojemność: 250ml

Cena: ok. 10zł

Dostępność: drogerie Rossmann, Natura (?)



 



 
Dlaczego go kupiłam?

Kupiłam jakiś czas temu na promocji w drogerii Wispol dwa żele. Byłam
ich bardzo ciekawa.


Obietnica producenta

,,Użyliśmy 40 prawdziwych limonek
do stworzenia jednej butelki pełnego owocowej energii żelu po prysznic ORIGINAL
SOURCE Lime. Limonkowy prysznic z nim nakręci Cię na cały dzień. ‘’
(tekst z opakowania)


Czy obietnica została spełniona?

Według mnie nie. Dlaczego? Od czego by tu zacząć? Może od zapachu,
który jest tak intensywny aż duszący. Dla mnie ten żel nie pachnie limonką, ale
Domestosem! Czytałam kilka recenzji w których dziewczyny pisały że wg nich
,,pachnie” płynem do mycia naczyń. Pomyślałam, że może zniosę ten zapach, że
może się czepiam. Albo że coś źle robiłam chociaż co można źle robić z żelem
pod prysznic?! Kompletnie się nie pienił, jego konsystencja była tak rzadka że
ciężko nie przelać go na dłoni. A jeżeli chodzi o jego właściwości myjące?
Żadnej rewelacji. Dodatkowo miałam wrażenie że wysusza skórę.


,,Użyliśmy 40 prawdziwych limonek
do stworzenia jednej butelki
…’’ ??? Słucham? Czy ktokolwiek w to wierzy? Jedyną zaletą jest
to, że produkt jest przebadany dermatologicznie i jest produktem wegańskim.


,,My dbamy o naturę, a Ty? Nasze
produkty testujemy na sobie i dopiero kiedy je kochamy wystawiamy je na półkę w
sklepie. Nie wiemy, czy reinkarnacja istnieje, ale na pewno możesz dać tej
butelce drugi życie. Może stać się zjeżdżalnią albo znakiem drogowym. ODDAJ JĄ DO RECYKLINGU
!’’

No dobra plus za to że firma
dba o środowisko i propaguje recycling, ale nie chcę wierzyć w to, że taki
naturalny żel pod prysznic ma tak intensywny i sztuczny zapach!


*Miałam w zapasie jeszcze
jeden żel z tej firmy (Czekolada & mięta) nawet go nie otworzyłam, tylko od
razu wywaliłam.


Podsumowując:

Nie widzę żadnych plusów…

-zapach zbyt intensywny i
bardzo sztuczny

-zbyt rzadka konsystencja

-nie pieni się i słabo myje
skórę

-dodatkowo wysusza skórę
(chociaż może tylko w moim przypadku)

-cena wg mnie zbyt
wygórowana

-opakowanie – musimy bardzo
szczelnie zamknąć opakowanie które i tak przecieka i stawianie butelki do góry
nogami jest w mojej opinii niepraktyczne


Nie kupię ponownie nawet jakby była hiper-mega-super
promocja i nawet jakby rozdawali za darmo. Nie dziękuję.


Używałyście
żeli pod prysznic Original Source? Jakie żele pod prysznic lubicie i polecacie?


xoxo
Marta
Copyright © 2014 PrincesaMartita , Blogger