WIBO DIAMOND ILLUMINATOR ROZŚWIETLACZ IDEALNY?



 

 
Witajcie Piękne ♥


Chcę Wam przedstawić moje kosmetyczne odkrycie tego roku oraz
jeden z ulubionych kosmetyków kolorowych bez którego nie wyobrażam sobie
codziennego makijażu.


 
Wibo Diamond Illuminator rozświetlacz

Cena: do 10zł

Dostępność: drogerie Rossmann

 




Dlaczego go kupiłam?

 
Znudziła mnie dosyć problemowa aplikacja mojego dotychczasowego
rozświetlacza Technic High Lights, szukałam rozświetlacza w kamieniu który da
naturalny efekt, ale który będzie widoczny. Po obejrzeniu filmiku Ewy – Red Lipstic
Monster (TUTAJ) o tańszych zamiennikach sławnego rozświetla cza firmy the Balm Mary-Lou Manizer  zdecydowałam kupić właśnie
ten z Wibo.


Obietnica producenta

,,Diamentowy rozświetlacz w
kamieniu. Bogaty w wit. E i proteiny jedwabiu nadaje skórze miękkość, gładkość
i jedwabistość. Dzięki zawartości oleju jojoba nawilża i ochrania, tworząc na
skórze film ochronny zabezpieczający przed wysychaniem. Stosowanie: aby uzyskać
efekt niezwykłego połysku na skórze, nałóż rozświetlacz na policzki, czoło i
brodę. Efekt: jedwabiście gładka i rozświetlona cera pełna blasku i elegancji.’’

(wizaż.pl)



Czy obietnica została spełniona?

Zdecydowanie i bezapelacyjnie tak. Rozświetlacz ma piękny złocisty kolor, który
przepięknie rozświetla twarz, ożywia cerę i sprawia że wyglądamy na wypoczęte.
Dodatkowo używam go na powieki i od łuk brwiowy kiedy nie używam cieni by rozświetlić oko. Jego aplikacja to
czysta przyjemność, super się rozprowadza pędzlem, łatwo go rozetrzeć.

Produkt jest zapakowany w proste czarne opakowanie  przez co wygląda nawet elegancko.

Ogromnym plusem jest również jego cena która nie przekracza 10 złotych.


Według mnie jest to najlepszy
rozświetlacz jakiegokolwiek używałam!



 

 

 
Podsumowując:

+piękne i naturalne rozświetlenie twarzy (lub/i oczu)

+dostępność. Mam wrażenie że Rossmann jest na każdym kroku

+cena – mniej niż 10 złotych. Rewelacja

+wydajność – wystarczy naprawdę jedno pociągnięcie pędzla a co za
tym idzie, wystarczy niewielka ilość produktu


Minusów nie widzę, chociaż trzeba uważać żeby nie przesadzić z
ilością produktu bo możemy świecić się jak choinka, ale mi się to zdarzyło
tylko raz i to na początku używania.


Jakie Wy polecacie rozświetlacze?
I czy w ogóle używacie rozświetlaczy?


xoxo Marta
Copyright © 2014 PrincesaMartita , Blogger