5 RZECZY SIERPNIA



 
Cześć Piękne


Chciałabym tym wpisem zacząć serię na blogu 5 rzeczy w miesiącu, czyli 5 rzeczy które mi się spodobały oraz
które będą podsumowaniem danego miesiąca.


Nie mogę uwierzyć, że to już wrzesień. Jeszcze kilka dni temu było
upalnie to i tak było czuć zbliżającą się wielkimi krokami jesień. Aktualnie za
oknem pada deszcz i jest 12 stopni… Ale zamierzam nadchodzącą jesień nie
marudzić na zimno czy deszcz tylko cieszyć się aktualną porą roku i wykorzystać
wieczory na czytanie książki przy ciepłej herbacie i w końcu kupić dynię ;)



 


 


#1
Kosmetyki Balea


Kosmetyki Balea chciałam wypróbować już od dłuższego czasu, ale
niestety są niedostępne w Polsce. Kiedy moi rodzice byli na wycieczce w
Niemczech, poprosiłam Mamę aby kupiła mi kilka kosmetyków Balea w drogerii dm. Jestem
bardzo ciekawa tych kosmetyków. Póki co używam szamponu i odżywki z kofeiną
oraz szamponu, odżywki i sprayu rozjaśniającego włosy. Reszta produktów czeka
na swoją kolej


 
#2
Ciucholand


Jak wiecie (albo i nie) uwielbiam kupować ubrania w ciucholandach,
jednak staram się chodzić już nieco rzadziej a jeżeli już idę to kupuję ubrania
tylko takie które bardzo mi się podobają, wiem, że będę w nich chodzić i mogą
to być nawet rzeczy trochę droższe. Ostatnio kupiłam kilka fajnych ubrań, ale najlepsze to kurtka parka z H&M i kurtka dżinsowa ;)


 



#3
H&M wyprzedaż i odkrycie na nowo


W H&M na wyprzedaży kupiłam 2 topy i koszulkę którą noszę
bardzo często w kolorze zgniłej zieleni.


Kiedyś kupowałam torebki w sklepach bezcłowych i tzw chińczykach i
nie twierdzę że były złe, tylko nigdy nie byłam w nich zadowolona i nie
odpowiadały mi w 100%, dlatego w tym roku jak to powiedziała moja Teściowa –
zmieniam image ;) i postanowiłam kupić torebkę która będzie mi się podobać i w
tym celu poszłam do H&M i tam znalazłam prostą brązową torebkę która od
razu mi się spodobała. Myślałam, że cena mnie powali na kolana, ale jednak nie,
była o prawie połowę mniejsza niż przypuszczałam. Kiedy przyszłam do domu
pomyślałam, że gdyby była wersja czarna to wzięłabym. Sprawdziłam na stronie hm
online (KLIK) i była dostępna właśnie w kolorze czarnym, dodatkowo trwała wtedy
promocja z bezpłatna dostawą.


Trochę za późno się obudziłam, bo chciałam kupić wersję jasnoszarą
tej torebki, ale na stronie jest już niedostępna i w sklepie też. Trudno, może
na przyszłą wiosnę wyjdzie coś podobnego ;)



 


 


 


#4
Pokaz Semilac. Semi like i dwa nowe kolory


24 sierpnia odbył się u nas w mieście pokaz Semilac. Ogólnie byłam
bardzo zadowolona z pokazu, dowiedziałam się kilku nowych rzeczy, ale wg mnie
osób było zdecydowanie za dużo i takie spotkania powinny być też organizowane
dla mniejszej ilości osób z branży kosmetycznej. Ale poza organizacyjnymi
kilkoma wpadkami ogólnie było w porządku. Każda osoba dostała sygnowany notes,
ołówek,  sławny lakier hybrydowy Semi Like kolor 000 lazure dream, czyli kolor
który jest dostępny tylko i wyłącznie na pokazach i nie można go kupić, nie
jest dostępny w ofercie oraz certyfikat.

Pod koniec pokazu zdołałam się dopchać do stoiska na
którym można było kupić akcesoria, nawet lampy LED no i lakiery hybrydowe.
Zdecydowałam się na 2 kolory:

 

 




 


#5
Gdańska Starówka o 7 rano


W połowie sierpnia pojechaliśmy na jeden dzień do Gdańska. Była to
sobota i baliśmy się że będą na drodze korki dlatego wyjechaliśmy z domu po 4
rano i już o 7 byliśmy na gdańskiej starówce.

Puste Stare Miasto miało swój niepowtarzalny klimat i można było
na spokojnie pospacerować ;)


 


 


 


Macie swoje ulubione momenty
sierpnia?


Marta


 


Copyright © 2014 PrincesaMartita , Blogger