KĄCIK MOLA KSIĄŻKOWEGO #1 GUILLAUME MUSSO ,,JUTRO"



Jednym z moich postanowień jesiennych jest czytanie książek. Wydaje mi się, że idzie mi
to całkiem nieźle, ponieważ zawsze mam wypożyczone książki, które czekają w
kolejce na przeczytanie.
Ostatnio przeczytałam książkę autorstwa
Guillaume Musso ,,Jutro”.




 
,,Emma mieszka w Nowym Jorku. W wieku 32 lat, nadal poszukuje mężczyzny swojego
życia. Matthew mieszka w Bostonie. Stracił żonę w strasznym wypadku i zostaje
sam z córką, która ma zaledwie cztery lata. Poznali się przez Internet i szybko
ich wymiany e-mail, sugerują, że w końcu mają prawo do szczęścia. Marzą by się
spotkać. Tego samego dnia, w tym samym czasie, otwierają drzwi restauracji… Ich
drogi jednak się nie krzyżują. Gra kłamstw? Żart wyobraźni? Manipulacja?’’
 





,,Jutro” nie jest moją pierwszą powieścią
Musso, jednak bardzo mnie zaskoczyła niesamowitym zwrotem akcji,
nieprzewidywalnością i elementem fantastyki. Książkę czytałam z zapartym tchem,
szybko przerzucając stronę, żeby dowiedzieć się co dalej.


Nie jest to typowy
romans, gdzie dwoje ludzi po przejściach
wymienia maile, umawia się w restauracji i żyją długo i szczęśliwie.
Niesamowicie wciągająca historia Emmy  i
Matthew na niezwykle pokręconej drodze do happy endu.



Według mnie to była dotychczas najlepsza
powieść Musso jaką przeczytałam. Nie tylko opowiada o przeszkodach jakie muszą
pokonać główni bohaterowie aby się (w końcu) spotkać, ale także porusza kwestie
,,co by było gdyby?’’ i możemy zadać sobie pytanie czy zmieniłabym coś w życiu
gdybym mogła, czy podjęłabym te same decyzje i dokonała tych samych wyborów po raz drugi?

A także jak bardzo możemy się mylić i tak naprawdę nie znać osoby
z którą dzielimy życie.



Niesamowita historia napisana w typowym dla Musso stylu. Polecam.


Marta







 
Copyright © 2014 PrincesaMartita , Blogger