NOWOŚCI W SZAFIE



5 rzeczach września napisałam o udanych zakupach ubraniowych i dzisiaj pokażę nowości w szafie. Aktualnie jestem w trakcie  tworzenia swojej idealnej garderoby coś w stylu capsule wardrobe i dlatego w ciągu miesiąca kupiłam całkiem sporą ilość ubrań.

Co nowego w szafie?

Paski!




 

 
Zakupy z akcją rabatową ,,Twój styl”.






Wyprzedażowe zakupy w H&M


 

 
Ubrania kupione w ciucholandach


 

 

 





+2 bluzki z Lidla


Dosyć często robię porządek w szafie i wtedy pozbywam się kilku sztuk ubrań, które znudziły mi się albo przestały na mnie pasować. Aktualnie nie planuję zakupów ubraniowych chyba że uda mi się znaleźć koszulę w czerwoną kratę oraz koszulę jeansową, które będą mi się podobać, będą pasować na mnie i będą w korzystnej cenie.

A Wy jakie ubrania ostatnio kupiłyście?

Marta

 
Copyright © 2014 PrincesaMartita , Blogger