KOSMETYCZNE HITY 2015



Witajcie Piękne

Obiecywałam sobie ,,muszę napisać na bloga”,
zrobiłam nawet grafik postów i myślałam, że publikowanie 2 postów tygodniowo to
będzie pestka, a tak naprawdę napisanie czegokolwiek raz w miesiącu było dla
mnie wyzwaniem. Po raz kolejny moim postanowieniem jest pisać częściej na
blogu, a raczej w ogóle pisać. Tak więc, zaczynam od teraz.






ORIFLAME 5
IN 1 THE WONDER LASH MASCARA

Bardzo podoba mi się efekt jaki możemy uzyskać
na rzęsach. Po jednej warstwie rzęsy są wydłużone i rozczesane a po drugiej pogrubione.

Jedyna rzecz która nie bardzo mi się podoba
to jego regularna cena ok. 38zł! Ja zamówiłam w promocyjnej cenie 19,90zł.

Wydaje mi się że Lovely Pump Up jest jego
bliźniaczą tańszą wersją.


 

 
KOBO
PROFESSIONAL MATT BRONZING & CONTOURING POWDER

308 SAHARA
SAND

W Internecie ten bronzer bardzo dużo pozytywnych
opinii (nie znalazłam żadnej negatywnej). Ma idealny chłodny odcień, jest
matowy i bezproblemowo rozprowadza się go na twarzy. Nie tworzy smug i dzięki
temu że jest jasny nie musimy się martwić o ciemną plamę na skórze. Mój
bronzerowy ideał!



                                              

MY SECRET


FACE ILLUMINATOR POWDER

Podobnie jak bronzer z Kobo, rozświetlacz z
My Secret ma wiele pozytywnych opinii, dlatego kiedy w drogerii Natura go
zobaczyłam, włożyłam do koszyka. Po pierwszym użyciu już wiedziałam, że będzie
moim ulubieńcem. Drobinki rozświetlacza są bardzo drobne, nie ma żadnych
kawałków brokatu, daje efekt rozświetlonej tafli na skórze. Idealny!




INGLOT CIENIE
MATTE 360 & 390 ORAZ SHINE 110

Wszystkie trzy cienie używam prawie
codziennie. Są bardzo dobrze napigmentowane, bardzo dobrze trzymają się na
powiece i z łatwością można je rozetrzeć (ja rozcieram palcami ;) )



 
SYNERGEN
COMPACT POWDER 04 NATUR

O tym pudrze słyszałam i czytałam wielokrotnie
i nawet kiedyś byłam gotowa go kupić, ale wydawał mi się za ciemny. Nic
bardziej mylnego. Mimo, że mam bardzo jasną karnację to puder wpasowuje się w
koloryt skóry, nie odznacza się przy szyi. Jest dobry i tani kosztuje ok. 8zł.
Moje odkrycie 2015 roku.



CATRIC
EYEBROW DUO SET

Zestaw dwóch cieni do ,,stylizacji” brwi.
Cienie mają dobrą pigmentację i długo się utrzymują na brwiach. Nie dość że
opakowanie jest małe i zgrabne to jeszcze chowa szufladkę a w niej mini pęsetę
oraz widoczny na zdjęciu mini pędzelek.




Nie wspomniałam o podkładzie i eyelinerze,
ponieważ używam tych samych produktów od ponad 3 lat więc nie są moimi
zeszłorocznymi odkryciami.


A jakie są Wasze kosmetyczne hity i odkrycia
2015 roku?


Marta

 

Copyright © 2014 PrincesaMartita , Blogger