KULINARNIE CZYLI PRZEPIS NA WEGE ROSÓŁ

Nigdy nie przepadałam za rosołem, był dla mnie za tłusty i nie miał smaku. Brakowało mi czegoś.


Kiedy zrobiłam wegetariański rosół odkryłam tę zupę na nowo.



Wege rosół


wege, rosół, wegetariański



Składniki:


*włoszczyzna (marchew, seler, por, pietruszka)


*ziele angielskie


*liście laurowe


*olej


*sól, pieprz


*sos sojowy


*kurkuma (dałam kurkumę mieloną z firmy Vivio)


*przyprawa do kurczaka (dałam przyprawę do drobiu z firmy Dary natury)


*przyprawa do rosołu (dałam podlaską przyprawę do rosołu z firmy Dary natury przyprawy bez chemii)



 Przygotowanie:



  1. Włoszczyznę kroję i wrzucam do zimnej wody. Dodaję przyprawy. Zagotowuję wodę z warzywami i gotuję aż warzywa będą miękkie.

  2. Wlewam odrobinę oleju i sosu sojowego.

  3. Gotuję jeszcze około pół godziny.

  4. Gotowe!


 

Marta


 
Copyright © 2014 PrincesaMartita , Blogger