NOWOŚCI W KOSMETYCZCE

Od jakiegoś czasu staram kierować się minimalizmem i nie kupować dużo kosmetyków jednak ostatnio zawitało w mojej kosmetyczce kilka nowości.



Kosmetyki pielęgnacyjne


Pielęgnacja twarzy


ziaja, mleczko micelarne nawilżające, sylveco, łagodzący krem pod oczy

Ziaja mleczko micelarne nawilżające


Maluję się prawie codziennie dlatego potrzebuję dobrego i skutecznego produktu do demakijażu, który jednocześnie oczyszcza, ale jest przy tym łagodny i nie podrażnia. Rano przecieram twarz mleczkiem na płatku kosmetycznym, natomiast wieczorem jako typowy demakijaż twarzy nakładam mleczko na całą twarz i wmasowuję je, daję czas, aby kosmetyk mógł rozpuścić makijaż i po krótkiej chwili zmywam twarz wodą po czym jeszcze raz przecieram twarz mleczkiem. Kosmetyk bardzo dobry, kosztuje ok. 9zł (w Rossmannie 8,99zł, a w sklepie Ziaja ponad 9zł). Jest dostępny w trzech wersjach. Ja mam do skóry suchej i mocnego makijażu.




Sylveco łagodzący krem pod oczy


Używam kremu pod oczy od kilku lat i nie wyobrażam sobie mojej codziennej pielęgnacji twarzy zarówno rano i wieczorem pomijając ten krok. Po zużyciu kremu nawilżającego firmy Oeparol (bardzo dobry, polecam) chciałam coś innego i koniecznie chciałam wypróbować kosmetyki z firmy Sylveco, o której czytałam i słyszałam same pozytywne opinie. Krem jest z ekstraktami z kory brzozy, chabru bławatka oraz świetlika. Bardzo dobrze nawilża, jest bardzo wydajny, ponieważ opakowanie ma aż 30ml. Ja zapłaciłam 29,99zl w sklepie Eko Herba Med. Podobno można dostać je w niektórych aptekach, jednak byłam w wielu i nie było. Szukajcie bardziej w sklepach ze zdrową, ekologiczną żywnością.



Pielęgnacja włosów


Wella Professionals  Brillance szampon


Wella Professionals Enrich odżywka


Wella Professionals Enrich maska


Wella Professionals Performance  lakier do włosów


wella professionals, brillance, enrich

Moja szwagierka jest fryzjerką i jeżeli chodzi o temat włosów ufam jej bezgranicznie. Ostatnio zamawiała farby i różne kosmetyki profesjonalne i poprosiłam czy mogłaby mi wybrać maskę. Skończyło się również na kupnie szamponu, odżywki i lakieru. Od razu poczułam różnicę w wyglądzie i ,,zachowaniu” włosów. Są miękkie, gładkie, przyjemne w dotyku, dużo mniej się przetłuszczają (u skóry głowy). Komuś może się wydawać, że jest to spory wydatek, ale pamiętajcie, że jest to produkt profesjonalny i jest ogromna różnica we włosach porównując z kosmetykami drogeryjnymi. Produkty można kupić w hurtowniach fryzjerskich stacjonarnie i online, a także na allegro.



Kosmetyki kolorowe


wibo, smoky edition, go nude, maybelline lash sensational, hauko, golden rose, velvet matte

 Wibo Smoky Edition Go Nude



Jeżeli chodzi o kosmetyki kolorowe to nie tylko nowością dla mnie ale również na rynku jest paletka firmy Wibo Smoky Edition Go Nude. Paletka zawiera 12 cieni, tylko 4 z nich są matowe. To jedyna paletka cieni jaką posiadam i uważam, że z cieni można wyczarować makijaż na każdą okazję. Faktem jest, że za tę cenę lub zbliżoną możemy mieć coś lepszego, jednak paletka ta w zupełności mi  wystarcza. Cienie są całkiem dobrze napigmentowane, długo się utrzymują na powiecie a dwustronny pędzelek jest według mnie bardzo praktyczny, używam tylko jego do blendowania cieni.



Maybelline Lash Sensational tusz do rzęs


Jest na rynku już jakiś czas, natomiast nie planowałam go kupować, ponieważ tusze Maybelline nie bardzo mi pasują. Ale kiedy przeczytałam kolejną pozytywną opinię stwierdziłam, że zaryzykuję. Poszłam do Rossmanna, okazało się że był w promocji (od 30.03 jest na promocji) za 24,99zł. Użyłam go dopiero kilka razy, ale czuję, że będzie to mój ulubieniec.



Emily Long Lasting Lip Pencil  konturówka do ust w odcieniu 211


Przy okazji kolejnych zakupów na allegro zamówiłam dwa produkty do ust, w tym konturówkę za 3,90zł w kolorze zgaszonego różu połączonego z beżem lub brązem. Jak na kobietę jest kiepska w określaniu kolorów.



Golden Rose Velvet Matte szminka  w odcieniu 04


To moja pierwsza szminka z tej serii, w dosyć intensywnym różowym kolorze. Użyłam ją tylko raz, więcej napiszę po jakimś czasie używania, ale mogę napisać, że kolor jest przepiękny.



 Hakuro h50 pędzel do podkładu


Kolejna rzecz o której czytałam same pozytywne opinie, w końcu zdecydowałam się go kupić i już po pierwszym użyciu wiedziałam, że będzie to mój ulubieniec.

Aktualnie trwa akcja rabatowa z kuponami z czasopisma Twój Styl, razem z Mamą wybrałyśmy się na shopping. Z ponad dwudziestu kuponów wykorzystałyśmy tylko 3, a ja 2. Organique i Golden Rose



organique, golden rose, creamy blush stick, velvet matt


Organique aksamitne masło do ciała japońska wiśnia


Słyszałam wiele pozytywnych opinii o produktach  Organique, na początek chcę wypróbować masło do ciała. Spodobał mi się zapach i konsystencja. Jestem bardzo ciekawa tego produktu.



Golden Rose Velvet Matte szminka w odcieniu 10


Druga szminka z tej serii, w delikatnym kolorze zgaszonego różu, na co dzień.



Golden Rose Creamy Blush Stick w odcieniu 103


Oficjalnie są to kremowe róże do policzków, natomiast wybrałam odcień beżowo-brązowy, aby stosować sztyft jako bronzer.


Znacie któryś z produktów? Jakie kosmetyki z Golden Rose polecacie?


Marta


 

Copyright © 2014 PrincesaMartita , Blogger