POMYSŁ NA ŚNIADANIE CZYLI BANANOWE PLACKI OWSIANE

Od zawsze mam problem co zjeść na śniadanie, które jest najważniejszym posiłkiem dnia. Najlepiej żeby było porządne i przygotowanie go nie zajmowało dużo czasu.


Właśnie takie są bananowe placki owsiane. To mój ulubiony przepis na śniadanie.


bananowe płatki owsiane, placuszki, śniadanie







Składniki:


*banan


*płatki owsiane (najlepiej górskie)


*mleko (może być roślinne, ja nie miałam, więc dałam zwykłe)



I to wszystko! Tylko trzy składniki. Oczywiście możecie dodać co tylko chcecie, wedle uznania i preferencji smakowych.




Sposób przygotowania:



  1. Banana rozgniatamy widelcem.

  2. Płatki owsiane miksujemy na mąkę i dodajemy do banana.

  3. Wlewamy mleko.

  4. Mieszamy łyżką lub trzepaczką i oceniamy konsystencję. Jeżeli jest za gęsta dodajemy mleko lub wodę a jeżeli za rzadka mielimy więcej płatków na mąkę.

  5. Dodajemy dodatki (kakao lub/i cynamon) i mieszamy.

  6. Rozgrzewamy olej na patelni, możecie użyć zwykłego rzepakowego, ale również kokosowego.

  7. Smażymy z obu stron i gotowe.



Smacznego!


Placki można jeść ze wszystkim, z miodem, z jogurtem, z bananem pokrojonym w plasterki lub zgniecionym, posypane kakao.




Co lubicie jeść na śniadanie?



Marta

Copyright © 2014 PrincesaMartita , Blogger