AKTUALNA PIELĘGNACJA TWARZY


If people are trying to bring you down it only means you are above them



Moja cera nie jest zbyt wymagająca, nie mam z nią też większych problemów, to jednak nie potrafiłam znaleźć odpowiednich kosmetyków. Działo się to dlatego, że za dużo eksperymentowałam i używałam za dużo kosmetyków. Aktualnie moja pielęgnacja i ilość produktów zmniejszyła się i od kilkunastu miesięcy jestem bardzo zadowolona z mojej aktualnej pielęgnacji twarzy.


Moja cera nie jest zbyt wymagająca, nie mam z nią też większych problemów, to jednak nie potrafiłam znaleźć odpowiednich kosmetyków. Działo się to dlatego, że za dużo eksperymentowałam i używałam za dużo kosmetyków. Aktualnie moja pielęgnacja i ilość produktów zmniejszyła się i od kilkunastu miesięcy jestem bardzo zadowolona z mojej aktualnej pielęgnacji twarzy.

 Pielęgnacja twarzy rano


pielęgnacja twarzy rano, ziaja, oczyszczanie, manuka, demakijaż, sylveco,

Rano przemywam twarz nawilżającym mleczkiem micelarnym z Ziaji, następnie spryskuję twarz tonikiem zwężającym pory również z Ziaji. Pod oczy nakładam łagodzący krem  z bławatkiem, świetlikiem i białą brzozą firmy Sylveco oraz nakładam krem nawilżający korygująco - ściągający z Ziaji.



 Pielęgnacja twarzy wieczorem


pielęgnacja twarzy wieczorem, ziaja, demakijaż, manuka, oczyszczanie, olejek jojoba, jadwiga, kwas hialuronowy, oceanic, long 4 lashes, mocznik

Wieczorna pielęgnacja zawiera więcej kosmetyków i skupiam się na oczyszczeniu i nawilżeniu skóry. Najpierw zmywam makijaż olejkiem jojoba, zmywam twarz wodą po czym rozprowadzam mleczko z Ziaji i znowu zmywam wodą. Następnie dla pewności, że moja skóra jest czysta przecieram twarz mleczkiem. Spryskuje twarz tonikiem zwężającym pory z Ziaji. Nakładam 1% kwas hialuronowy na całą twarz, krem Sylveco pod oczy oraz emulsję do twarzy z 3% mocznikiem Ziaji. Na koniec używam serum przyspieszające wzrost rzęs Oceanic Long 4 Lashes.



Peelingi


pielęgnacja twarzy peelingi, ziaja ulga, ziaja, manuka oczyszczanie

Raz na jakiś czas, głównie raz na tydzień, złuszczam skórę. W zależności od potrzeb  używam pasty do głębokiego oczyszczania twarzy Ziaji lub peelingu enzymatycznego również Ziaji.



Według potrzeb


pielęgnacja twarzy wg potrzeb. Dermogal i uriage woda termalna

Obserwuję moją skórę i jej potrzeby, jeżeli chcę ją bardziej nawilżyć używam kapsułek Dermogal A+E. Natomiast wodę termalną Uriage potrafię użyć nawet kilka razy aby odświeżyć skórę w ciągu dnia, szczególnie latem i po treningach.



Maski, maseczki


pielęgnacja twarzy maseczki, perfecta, oriflame

Raz na tydzień nakładam maseczkę. Z gotowych maseczek używam oczyszczającej maseczki z glinką i drzewem herbacianych Oriflame, antybakteryjną maseczkę z gruszką Perfecty oraz rosyjską maskę oczyszczającą z niebieską glinką, malwą, otrębami owsianymi i wodą bławatkową. Natomiast glinkę zieloną lub białą rozrabiam z wodą wg ,,instrukcji".


Tak wygląda moja aktualna pielęgnacja twarzy.

Znacie te produkty?

 

Marta

Copyright © 2014 PrincesaMartita , Blogger