WEGE KOTLETY Z ROSOŁU


Do it with passion or not at all



Niedawno napisałam przepis na wege rosół, który jest bardzo smaczny, aromatyczny i przyprawiony. Potem zostają warzywa z których można zrobić kotlety. To się nazywa recykling! ;)


wege kotlety, wege





Warzywne kotlety wegetariańskie


Składniki:


*Warzywa z rosołu
*Mąka (ja użyłam mąki owsianej czyli zmielonych płatków owsianych)
*Sól, pieprz, przyprawy wg uznania
*Bułka tarta



 Przygotowanie:


1. Warzywa z rosołu rozgnieć widelcem, możesz zblendować, ale są one tak miękkie że bez problemu poradzisz sobie widelcem.
2. Dodaj mąkę, przyprawy i dokładnie wymieszaj.
3. Uformuj z masy kotlety i posyp z dwóch stron bułką tartą i smaż na rozgrzanym oleju lub oliwie. Smacznego!


wege kotlety, wege

Moje kotlety warzywne zestawiłam z kaszą kuskus i kawałkami dorsza.


Marta

Copyright © 2014 PrincesaMartita , Blogger