PODSUMOWANIE MAJA I CZERWCA 2016

Maj jest moim ulubionym miesiącem, nie tylko ze względu na ładną wiosenną pogodę to również na fakt urodzin moich i Mamy. Czerwiec natomiast dał mi niezłą nauczkę jeżeli chodzi o kwestie techniczne (więcej o tym możecie przeczytać w poprzednim poście)


Na szczęście odzyskałam wszystkie dane i zdjęcia, mam wymieniony dysk twardy i jestem zadowolona (nie wiem jak inaczej to określić), że przy zakupie komputera zdecydowałam się na rozszerzoną gwarancję. W końcu się to opłaciło, także polecam.



Podsumowanie maja i czerwca 2016


Kosmetyki


intervion, st.moriz, evree, ardell

Sztuczne rzęsy InterVion oraz Ardell


Po obejrzeniu filmiku Ewy (Red Lipstick Monster) właśnie o sztucznych rzęsach od razu chciałam je kupić i wypróbować. Nadarzyła się okazja, że byłam i w Hebe i w SuperPharm, niestety w żadnym z tych sklepów towar nie powalał i rzęsy Ardell kupiłam w miejscu po którym się nie spodziewałam czyli Rossmann. Czeka mnie długa droga w przyklejaniu rzęs na pasku. Dużo lepiej radzę sobie z przedłużaniem rzęs 1:1.



Balsam do ciała głęboko nawilżający Evree


Mój ostatni balsam Evree w białym opakowaniu miał dziwny zapach, który utrzymywał się na skórze. Mimo, że jego identyczny poprzednik miał zupełnie inny,  bardzo przyjemny zapach, wydaje mi się że zmieniła się formuła i dodali jakiś składnik, albo trafiłam na felerny egzemplarz. Dlatego zdecydowałam się na inny balsam, ale również z Evree, bo bardzo mi odpowiadają.



Samoopalacz St.Moriz


Moja rękawica do nakładania samoopalacza została wytarta o podłogę i pogryziona przez kotę, a po nakładaniu produktu rękawicą nitrylową wiedziałam, że nie tędy droga,  więc zamówiłam w drogerii internetowej rękawicę oraz dwa samoopalacze. Jeden w musie a drugi w żelu. Kończę jeszcze poprzednie pakowanie w musie, następnie wypróbuję ten w żelu.



Inne


Leuchtturm 1917


Czyli bullet journal z prawdziwego zdarzenia. Używam tej formy organizacji od jakiegoś czasu w końcu zdecydowałam się zamówić notes, którym nie ma linii, ani kratek tylko są kropki. Uwielbiam mój bullet journal.bullet journal, leuchtturm 1917, slow life, joanna glogaza, rystor, książka



Książka


Jednym z kolejnym prezentów na urodziny zamówiłam ,,Slow life” Joanny Glogazy. Póki co jestem w trakcie czytania.




Ubrania


Jakiś czas temu kupiłam w ciucholandzie dwie sukienki. Obie były za małe, ale spodobał mi się kolor oraz materiał, więc przerobiłam je na spódnice. Jedna z nich jest z Zary, kobaltowa maxi a druga z Bik Bok w trudnym do określenia kolorze (jak na kobietę jestem kiepska w opisywaniu kolorów). Kolejne dwie rzeczy również z ciucholandu to żakiet oraz sukienka Vero Moda.




[gallery ids="671,665,670,669" type="columns"]


Jedzenie


W Biedronce na wyprzedaży kupiłam zestaw do robienia sushi za 10 złotych. Bardzo ale to bardzo mi posmakowało i kiedy mam ochotę na coś lepszego, wybór pada na sushi, ale oczywiście domowe. Wtedy nie tylko oszczędzamy ale satysfakcja i przyjemność z jedzenia jest ogromna. sushi



Rozwój


Mimo, że umiałam przedłużać rzęsy metodą 1:1 (nauczyła mnie moja była szefowa) to chciałam jednak pójść na szkolenie, dzięki któremu utrwaliłam posiadaną już wiedzę, ale także dowiedziałam się kilka nowych rzeczy a także przydatnych trików.


lilulash, przedłużanie rzęs, vetus, rzęsy







Plany na maj 2016:


*moje urodziny :)


*przeczytać ,,Slow fashion. Modową rewolucję” Joanny Glogazy i ,,Tajniki makijażu” Ewy Red Lipstick Monster – przeczytałam i planuję napisać recenzje


*skrócić i powiesić nowe zaciemniające zasłony w sypialni – nie wiem dlaczego napisałam że zasłony w sypialni, chodziło mi o salon. Skrócone i zawieszone.


*zrobić porządek i przeorganizować szafki w kuchni – podchodziłam do tych porządków bardzo długo, aż pewnego wieczoru w godzinę może trochę więcej wyciągnęłam wszystko z szafek, posegregowałam i zorganizowałam na nowo



Plany na lipiec 2016:


*moje imieniny ;)


*wypróbować planowanie posiłków


*przeczytać ,,Slow life” Joanny Glogazy


*wypróbować Fashion sudoku z bloga Simplicite



Marta

Copyright © 2014 PrincesaMartita , Blogger