PODSUMOWANIE LUTEGO 2017 ULUBIONE KOSMETYKI, MĘSKIE KOSZULE ORAZ KATARZYNA BONDA


Czas na podsumowanie lutego 2017

Na przestrzeni lutego zmieniło się całkiem sporo. Podjęłam nową karierę zawodową, w kierunku w którym nie mam w ogóle doświadczenia, ale dano mi szansę rozwoju z czego bardzo się cieszę. Wraz z nową pracą mój harmonogram dnia zmienił się o 180 stopni. Teraz tak naprawdę nie mam czasu na głupoty i bezmyślne przeglądanie otchłani Internetu.

Zauważyłam pewną zależność, im mam mniej czasu i więcej rzeczy do zrobienia jestem dużo bardziej zorganizowana i działam zadaniowo.

Ulubione kosmetyki

Podkład Essence 2 in 1 camouflage o którym wspomniałam w kosmetycznym podsumowaniu roku. Nadal pozostał moim ulubieńcem, natomiast odkąd Hania digitalgirl nagrałam o nim film na yt najjaśniejszy odcień jest nie do zdobycia! Podobnie jak z podkładem Catrice HD. Podkład bardzo dobrze kryje. Krycie można ,,budować” od średniego nawet po mocne.



Puder Catrice prime and fine mattifying waterproof powder który jest transparentny, czyli nie daje koloru na skórze. Bardzo dobrze matuje i długo utrzymuje się na skórze. Nawet opakowanie jest wygodne z zatrzaskiem i z lusterkiem, dzięki czemu można mieć go zawsze przy sobie, w razie jakichkolwiek poprawek w ciągu dnia.



Żel micelarny AA oil infusion to moje kosmetyczne odkrycie i absolutny ulubieniec. Świetnie zmywa makijaż i oczu i twarzy. Rewelacyjny produkt!


Lakier hybrydowy NeoNail w kolorze Barbie. To niesamowity kolor, który wygląda inaczej w każdym świetle. W mieszkaniu wygląda na koralowy róż, a w słońcu wygląda jak typowy ,,barbiowy” róż. (Jak to mówi moja Mama „dodowaty”).



Nowości ubraniowe

Wraz z nową pracą musiałam uzupełnić szafę o koszule. Najlepsze? Męskie!


Kolejnym udanym zakupem w ciucholandzie była koszulka sygnowana serialem, który oglądamy od pierwszego odcinka i świetnie się przy nim bawimy The Big Bang Theory (Teoria wielkiego podrywu) z napisem Keep calm and Bazinga! Fani serialu a szczególnie dr Sheldona Coopera zrozumieją 


Różności

Największym przeżyciem dla mnie i mojej Mamy było spotkanie autorskie z panią Katarzyną Bonda ,,królową polskich kryminałów”. Ta blondynka w kwiecistej sukience, czerwonych szpilkach i czerwonych ustach to niesamowita osobowość, zdolna pisarka i wspaniała osoba. Po spotkaniu nie mogłam zasnąć z emocji!




xoxo Marta

Copyright © 2014 PrincesaMartita , Blogger