ŻEL MICELARNY I KREM NAWILŻAJĄCY AA. DUET IDEALNY?

Nigdy nie kupowałam kosmetyków firmy AA, nawet nie wiem dlaczego. Natomiast moja kosmetyczka do której chodzę ponad 10 lat poleciła mi właśnie kosmetyki AA do codziennej pielęgnacji cery pomiędzy zabiegami oczyszczania w gabinecie kosmetycznym.
 
kosmetyki AA, kosmetyki pielęgnacyjne



Jakiś czas temu na promocji w Rossmannie 1+1 na kremy do twarzy, po telefonicznej konsultacji z moją kosmetyczką, kupiłam krem matujący intensywnie nawilżający z algami błękitnymi z serii hydro.

Rewelacyjny krem, który nie tylko nawilża ale również matuje skórę, sprawia że jest miękka i przyjemna w dotyku. Jest przeznaczony do stosowania zarówno na dzień jak i na noc, natomiast ja stosuję go tylko na dzień. Na noc nakładam na twarz krem o bardziej treściwej konsystencji.

Krem nawilżający hydro algi AA jest lekki i bardzo szybko się wchłania. Sprawia że skóra jest matowa, ale w taki powiedzmy zdrowy sposób. Czasem kremy matują na tyle, że skóra wygląda na przesuszoną i odwodnioną, czyli po prostu źle.

Drugim produktem, który również kupiłam w Rossmannie, jest żel micelarny Oil Infusion 2.

Stosowałam go podobnie jak mleczko do demakijażu, czyli rozprowadzałam go na całą twarz delikatnie wmasowując. Po krótkiej chwili zmywałam wodą po czym powtórzyłam krok pierwszy, z tym, że teraz masowałam twarz za pomocą sonicznej szczoteczki do twarzy.

Aktualnie mam przedłużane rzęsy, więc aktualnie nie robię demakijażu oczu, ale wcześniej sprawdzał się bardzo dobrze wmasowany palcami w rzęsy i powiekę. Świetnie rozpuszcza podkład i tusz do rzęs. Po demakijażu przecierałam twarz tym żelem, żeby mieć pewność że moja skóra jest czysta.

Dużym plusem jest konsystencja żelu, która jest bardzo wygodna i nie spływa z płatka kosmetycznego. Co więcej, żel nie uczula ani nie powoduje ściągnięcia skóry.

Rano przemywałam twarz tylko tym żelem, po czym nakładałam krem pod oczy oraz krem nawilżający do twarzy.

(Piszę o żelu w czasie przeszłym, ponieważ skończyłam go kilka dni temu. Aktualnie używam innego żelu micelarnego, ale również z firmy AA)

Te dwa produkty to idealny duet mojej porannej pielęgnacji.

Miałyście któryś z tych produktów?
Lubicie firmę AA?


xoxo Marta
Copyright © 2014 PrincesaMartita , Blogger