3 LATA WEGE. CO SIĘ ZMIENIŁO PO 2 LATACH? I CO W OGÓLE JEM?



W połowie lipca minęły trzy lata od kiedy nie jem mięsa. Rok temu zrobiłam podsumowanie moich przemyśleń o czym możecie przeczytać TUTAJ.

MAKARON Z BOBEM I PŁATKAMI DROŻDŻOWYMI

Czy coś się zmieniło?


Można tak powiedzieć. Na co dzień nie jem już ryb, jajek i nie spożywam mleka krowiego. Jajka i ryby jem od Święta. Ostatnio rybę zjadłam w maju na jednym z wesel na którym byliśmy, a jajka na Wielkanoc.

Kiedyś nie wyobrażałam sobie kawy bez mleka, a teraz piję tylko czarną i taka smakuje mi najbardziej. Dopiero wtedy czuć jej prawdziwy smak.

Natomiast ogólnie od tamtej pory kiedy pisałam moje podsumowanie po dwóch latach, nic więcej się nie zmieniło. Nadal nie wyobrażam sobie wrócić do jedzenia mięsa.


WEGE KRUPNIK

Co w ogóle jem?


Wegetarianizm to kulinarny minimalizm, czyli prostota nade wszystko. Ziemniaki, makaron, kasze, strączki, soczewice, mnóstwo warzyw i owoców.


POTRAWKA Z WARZYW Z RYŻEM

Jak się czuję?


Bardzo dobrze. Mam też bardzo dobre wyniki morfologii ;)


Jeżeli jesteście zainteresowane wegetariańskimi przepisami, zapraszam na mojego kulinarnego bloga Green & Vege

WEGE GULASZ



 xoxo Marta




Copyright © 2014 PrincesaMartita , Blogger