AKTUALNIE NA PAZNOKCIACH: SEMILAC 123 SZEHEREZADA

Od jakiegoś czasu nie kupuję lakierów hybrydowych Semilaca, wolę NeoNail, to jeszcze w mojej ,,kolekcji" hybryd mam sporo Semilaców.

Ostatnio dosyć często nosiłam jasne kolory, więc teraz chciałam małej odmiany i sięgnęłam po coś ciemniejszego.


Mój wybór padł na kolor  123 Szeherezada. 
Jest to bardzo ciemny róż, który można określić jako kolor ciemno malinowy. Jest on bardzo elegancki i jest lżejszą wersją klasycznej czerwieni.


Paznokcie najpierw wzmocniłam żelem jednofazowym NeoNail Allround w wersji przezroczystej. Następnie nałożyłam dodatkowo NeoNail Base Extra dla większego wzmocnienia paznokci, 2 warstwy Semilac Szeherezada i na koniec NeoNail Hard Top.



Jakich firm hybryd używacie? Lubicie Semilac? Jakie kolory na paznokciach nosicie najczęściej?



xoxo Marta
Copyright © 2014 PrincesaMartita , Blogger