ESSENCE MY MUST HAVES. SKOMPONUJ WYJĄTKOWĄ PALETKĘ CIENI

Odkąd zaczęłam się interesować kosmetykami cruelty free, powróciłam do marki Essence, której używałam kiedy byłam młodsza. Kosmetyki te od zawsze kojarzyły mi się z dobrą jakością, niską ceną i ładną szatą graficzną.

Firma Essence ma w swoich szafach produkty w stałej ofercie, a także co jakiś czas są wypuszczane edycje limitowane. Szkoda, że do Polski trafiają tylko niektóre i zazwyczaj są wybrakowane i z dużym opóźnieniem.
Obecnie w stałej ofercie firmy są pojedyncze cienie do powiek Essence Must Haves, które można włożyć do pustej paletki, dzięki czemu możemy stworzyć własną kompozycję kolorów.

 
Cenie są bardzo dobrze napigmentowane, nie osypują się, bardzo dobrze się blendują i długo utrzymują się na powiece. Jakiś czas temu pojedynczy cień kosztował 6,99zł natomiast teraz cena to 7,49zł, co mimo wszystko nadal jest to niska cena w porównaniu z bardzo dobrą jakością produktu. Cena paletki to 7,49zł.


Aktualnie posiadam 8 kolorów i wszystkie są utrzymane w dosyć ,,nudnej'' kolorystyce brązu. Cienie mam podzielone na ciepłą i zimną tonację. W ofercie są paletki na 8 kolorów, ale nie wiem czy są dostępne w Polsce i nigdy ich nigdzie nie widziałam.

Cienie wyjmują się z łatwością dzięki wgłębieniom w paletce, ale jednocześnie trzymają się mocno nawet do góry nogami. Cienie można również trzymać jako pojedynczy cień, ponieważ jest chroniony plastikową osłonką.

Od zawsze lubiłam firmę Essence, ale teraz bardzo ją cenię i za to, że jest cruelty free, ale również za to że wychodzi naprzeciw potrzebom klientek, które są coraz bardziej wymagające.



W skład mojej pierwszej paletki wchodzą:
*01 go goldie!
*08 peach-party!
*03 miss foxy roxy
*04 brownie'licious

01 go goldie!

08 peach-party!
03 miss foxy roxy

04 brownie'licious
W skład mojej drugiej paletki wchodzą:
*05 cotton candy
*05 T.G.I.F – cień z edycji limitowanej na 15 urodziny Essence
*07 mauvie-time!
*19 steel the show

05 cotton candy

05 T.G.I.F.

07 mauvie-time!

19 steel the show


Co sądzicie o takim rozwiązaniu? Lubicie Essence?



xoxo Marta
Copyright © 2014 PrincesaMartita , Blogger